Regeneracja hydromotorów

Sojka Drive Parts & Service

Znajdujesz się na stronie internetowej firmy zajmującej się regeneracją hydromotorów, zwolnic, przekładni planetarnych, silników obrotu, rozdzielaczy hydraulicznych.

Jakie są objawy uszkodzenia hydromotoru?

Jeżeli twój hydromotor wydaje niepokojące Cię dźwięki, stracił siłę pracy lub gdy słabnie po rozgrzaniu urządzenia - są to jedne z podstawowych sygnałów uszkodzenia hydromotoru. W takiej sytuacji należy bezzwłocznie skontaktować się z serwisantem w celu diagnozy przyczyny problemu oraz ewentualnego jego rozwiązania.

Nie jesteś pewien, czy Twój hydromotor jest uszkodzony? Skontaktuj się z nami.

Czy możliwa i opłacalna jest regeneracja hydromotoru?

Hydromotor jak każdy element układu hydraulicznego może zostać naprawiony. Nasz serwis charakteryzuje się 95% skutecznością napraw silników obrotu lub hydromotorów jazdy maszyn budowlanych. Naprawa hydromotoru polega na wymianie uszkodzonych elementów napędu hydraulicznego, regulacji zaworów ciśnieniowych oraz o-ringów, elementów mechanicznego przeniesienia napędu  a także simmeringów uszczelniających.

Udzielamy 6 - miesięcznej GWARANCJI!

Skorzystaj z darmowej wyceny u naszych specjalistów!

W momencie dostarczenia przez Ciebie lub kuriera uszkodzonego urządzenia z danymi kontaktowymi w środku paczki (o szczegółach poinformuje konsultant) urządzenie zostanie poddane testom oraz darmowej wycenie , za którą nie zapłacisz absolutnie nic.

W momencie podjęcia decyzji o usunięciu awarii zapłacisz jedynie za naprawę urządzenia i wysyłkę. Jeżeli jednak podejmiesz decyzję o rezygnacji z wykonania usługi wystawimy Ci fakturę jedynie na wysyłkę urządzenia.

regeneracja hydromotorów oraz zwolnic Sojka Drive Parts & Service

Regeneracja hydromotorów | Sojka Drive Parts & Service

Regeneracja hydromotorów - co i jak?

Jeśli rafiłeś na naszą stronę to zapewne poszukujesz informacji co do jednej z dwóch rzeczy, mianowicie: czy da się zregenerować Twoją przekładnię i ile to będzie kosztowało. Odpowiedzi na naurtujące Cię pytania są następujące. Po pierwsze każdą przekładnię planetarną da się zregenerować i naprawić. Remont jednej będzie trwał kilka dni, innej kilka tygodni lecz bez wątpienia da się ją naprawić mając dostęp do odpowiednich części. Nasza firma posiada potężny asortyment, który sprawi, że cały proces regeneracji Twojego hydromotoru potrwa szybciej, a Twoja maszyna prędzej zacznie na siebie zarabiać.

Jak wygląda proces regeneracji hydromotoru

Proces regeneracji hydromotoru polega na wymianie wszystkich wadliwych elementów przekładni takich jak łożyska, koła zębate, wałki zębate itp. Oczywiście na początku należy hydromotor rozebrać, oczyścić i zlokalizować usterkę. Po przeprowadzeniu profesjonalnej regeneracji Twoja przekładnia odzyskuje drugie życie, dokładnie tak jak w przypadku turbosprężarki (a może nawet i lepiej).

Co zyskujesz?

Proces regeneracji hydromotoru niesie za sobą szereg korzyści, głównie finansowych - tym samym wracamy do drugiego pytania z początku tego artykułu.

Przykładem niech będzie jeden z naszych klientów pochodzący z Krakowa, który posiada koparkę gąsienicową Hitachi ZX210-3. Każdy kto interesuje się tą branżą wie, że jest to maszyna w gruncie rzeczy niezawodna. Jednak dalej jest to maszyna. Na skutek wycieku oleju uszkodzeniu uległa przekładnia planetarna jednej ze stron. Klient w pośpiechu kupił zamiennik przekładni, co wiązało się z koniecznością przerobienia otworów mocujących. Po kilku miesiącach zamiennik za 13 tysięcy złotych po prostu padł. Nowa, oryginalna część kosztuje 38 tysięcy - my bowiem zaproponowaliśmy klientowi regenerację hydromotoru za 20% ceny nowego. Rezultatem jest kolejny zadowolony klient oraz pewność, że za kilka miesięcy awaria się nie powtórzy.

Dlaczego warto regenerować hydromotor - przykład numer 2

Jeśli jesteśmy na przykład posiadaczami maszyny JCB 8025, w której awarii uległ silnik jazdy lub przekładnia- pierwsze co robimy to dzwonimy do autoryzowanego dealera z zapytaniem ile takie części kosztują. Sprzedawca po okazaniu numeru VIN maszyny odpowiada nam uśmiechniętym tonem, że nowy ORYGINALNY silnik jazdy będzie kosztował w granicach 12-15 tys zł. Dlaczego tak drogo? Odpowiedź jest niezwykle prosta, nie występują do niego części zamienne oraz urządzenie występuje w sprzedaży tylko jako integralna całość, co stanowi kilkadziesiąt procent wartości całej naszej maszyny. Słysząc cenę stwierdzamy, że nie ma sensu wydawać takiej kwoty i zaczynamy szukać używanych urządzeń, które nie koniecznie muszą one być w lepszym stanie nisz nasze obecne. Dlatego sięgamy do bramki numer trzy, mianowicie - nowy hydromotor (a raczej jego zamiennik), który można dostać na różnych popularnych portalach „zakupowych” po niżej cenie.

Taniej wcale nie znaczy lepiej ....

Tego typu zakup niesie za sobą szereg konsekwencji. Po dwutygodniowym okresie oczekiwania na urządzenie i po finalnym zamontowaniu go okazuje się, że jedna gąsienica przemieszcza się szybciej niż druga, czyli maszyna jedzie po prostu krzywo i co chwilę trzeba kontrować kierunek jazdy. Ma to ogromny wpływ na zużycie się układu satelitarnego w zwolnicy, gąsienicy oraz koła napędowego, a przecież sprzedawca zapewniał, że wszystko jest identycznie takie samo, otóż nie prawda – nie jest.

Jeśli nie zamiennik to co? - regeneracja tanio lecz solidnie

W tym miejscu pojawia się bramka numer cztery -regeneracja naszego hydromotoru. Nasza firma od wielu lat zajmuje się usuwaniem tego typu uszkodzeń dajżc przy tym pół roku gwarancji na wykonanie usługi regeneracji.  Zaletą tego rozwiązania jest fakt, iż przeciętna regeneracja hydromotoru trwa mniej więcej tyle samo czasu co „ściągnięcie” ZAMIENNIKA od sprzedawcy - czyli z Chin, ewentualnie innego bardziej lub mniej egzotycznego kraju. Istnieje nawet szansa, że potrwa to krócej, a już na pewno będzie mniej kosztowna.

Tym samym będziemy mieli swój oryginalny hydromotor, z którym maszyna wyszła z fabryki.

Regeneracja hydromotorów

Hydromotor tuż przed regeneracją w naszym zakładzie

SKLEP ON-LINE

W NASZYM SKLEPIE ZNAJDZIESZ:

ZĘBATKI
ATAKUJĄCE

SETY
REDUKCYJNE

OBUDOWY
ZWOLNICY

WAŁKI
ZWOLNICY

WAŁKI
SILNIKA

ZĘBATKI
POŚREDNIE

KOMPLETNE PRZEKŁADNIE PLANETARNE

USZCZELNIACZE SILNIKÓW JAZDY

USZCZELNIENIA GŁÓWNE
I PŁYWAJĄCE

ŁOŻYSKA IGIEŁKOWE
I KOSZYCZKOWE
SATELIT

ŁOZYSKA
WALCOWE
SATELIT

ZĘBATKI
ISATELITY

ŁOŻYSKA
GŁÓWNE

ZAWORY TALERZOWE SILNIKA JAZDY

TŁOCZKI SILNIKA JAZDY

STABILIZATORY SILNIKA JAZDY

PROWADNICE SILNIKA JAZDY

KORBOWODY I CZĘŚCI

USZCZELNIACZE SILNIKÓW OBROTU

USZCZELNIACZE CYLINDRYCZNE SIŁOWNIKÓW

ŁOŻYSKA WAŁKA SILNIKA

ŁOŻYSKA
STOŻKOWE

O-RINGI I SIMMERINGI

TURBINY
TOP